Tv, slöa & spela.

Tittut! ..lekte-man-när-man-var-liten

Nämen hej ^^
Sitter och kollar på tv (Hotel 13),
Igår laddade jag ner LOL (League of Legends), äntligen fanns det för mac!
Det verkar rätt så kul :D
Dör nästan hela tiden men xD
Idag spelade jag med Juna och hennes kompis Joakim, det var pinsamt för vi skypade och det var bara jag och Juna som pratade, hans mic funkade inte.
Juna frågade något men det var som att prata med en vägg xD
Nu kom farmor och farfar, min bror kommer ju hem på helgerna och sen åker han på söndagen, han bor hos farmor och farfar annars.
(Han går inte på samma skola som mig, när vi flyttade fick Sten gå kvar i hans skola, han börjar ju i nian nu så han börjar ju på nösnäs eller något sen.)
Farfar och Sten ändrade till hockeyn ._.
Guu vad intressent då..
Liten tilltuggs bild :D

//Ellie




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback